10 gün önce 33+1 de 6cm açılma ile acil sezeryana alındım. Tek yumurta ikiz erkek Bebeklerim doğdu. Birisi 2140 birisi 1860 kg dı, ama küvezdeler şimdi bir kaç gün oksijen yardımı aldılar şimdi artık iyiler şükür 🙏🏻😊kilo takibi için hala kğvezdeler ama. Sabırsızlıkla çıkmalarını bekliyorum , doğum sonrası benim için zor geçiyor biraz hem ben hemde bebeklerim birbirimize sağlıkla kavuşuruz inş😊🙏🏻