mom28_
mom28_ Kaygılanmakta çok haklısın başlarda bende çok endişeliydim. 5 ay boyunca kusmalarım hiç geçmedi. Günde 6-8 kere kustuğum oluyordu. Ama iştahım çok şükür hiç kapanmadı. Az az sık sık çocuklara iyi geleceğini düşündüğüm öğrendiğim her şeyi yemeye gayret ettim. Rabbim nasip ettiyse onlar sana tutunur merak etme. İnsanlar ikiz annelerini çok bunaltıyor. Hele ki zayıfsan bayılıyorlar saçma saçma konuşmalara. Ben 2,5 aydır hastanede yatıyorum. Rahim ağzı kısalığım oldu. Serklaj atıldı. Etraftaki boşboğazlar çok zayıf olduğu için çocukları taşıyamıyormuş diye konuşuyorlarmış. Komik:) Herkese ve her şeye kulaklarını tıka. Kendine ve bedenine güven. Çocuklarını sağ salim kucağına alıcaksın inşallah♥️