mom28_ hiç korkmayın kimsenin lafına da bakmayın ben ilk başlarda çok sıkı çektim çünkü çevre baskısı çok oluyor. Sürekli ikiz çok zor yandınız eski hayatınız kalmadınız tek başına bakamazsın sürekli bu lafları duydum. İkizler erken doğar öyle olur böyle olur dediler. Sonra kendime geldim artık kimseye duymamaya çalıştım. Benim sadece 29. haftada nişanım geldi biraz kasılmaları fazlaydı ama doktor kontrolüne gittim doktor birkaç hap verdi evde dinlenmemi söyledi şükür bu zamana geldik. Onun haricinde boyum 1.75 78 kiloyla ben hamileliğime başladım ve şu an 84 kiloyum. Sadece 6 kg aldım karnım neredeyse altı aydan sonra çıktı. İlk üç ayın neredeyse sadece simit ayran ve pilav ile beslendim bulantıların fazlaydı. Sağlıklı beslenmedim 5-6 aydan sonra haftada 2- 3 kez yumurt yemeye başladım yani dört dörtlük yapmadım. Canım video çekti yedim kola çekti içtim çok abartmadan tabii ki de. Benim kalbim çok hızlı atıyordu şu an bile en az 115 civarı atıyor ama bir ara 145lere çıkıyordu yemek yerken falan. Ama bir sorun çıkmadı kalp daha çok kan pompaladığı için oldu. Sadece tek tavsiyem bol bol dinlen hazırlığını 30. haftaya kadar yapmaya çalış yani bebeklerin odası hastane çantası ev düzeni bitsin kendini çok yormadan. 28 haftadan sonra bol bol dinlen yat sevdiğin şeyleri yap evde çok fazla ayakta kalma. Zaman çok hızlı geçiyor merak etme umarım sen de sağlıklı zamanda kucağına alırsın