sena4_ ya ben sürekli rüyamda doğumumu görüyorum demek sonraki ağrıdan ne kadar korkuyorsam rüyalarımda hep ayy ne kadar rahatmış 2. Doğum ay bak hemen ayaklandım falan diyorum hep birde birtane daha bebeğimiz olunca bence ekstra korkuyoruz ağrısından acısından ayrı yetememekten ayrı kızım hala benimle uyuyor gündüz uykusunu bile bensiz uyumaz yatak bile ayıramadık daha biz napıcam bilmiyorum