saltur omerkkubra bende öyle biraz heyecan biraz korku 🤩 doğumum tam kurban bayramına denk gelecek gibi görünüyor nasıl yapacağım hiç bilmiyorum 3 yaşında bir çocuğum daha var onunla beraber çok zor geçecek ilk aylar Rabbim kolaylık versin inşallah
elrahe08 omerkkubra benim mayıs 20 gibi Allah’ın izniyle sezeryan olurum ben bir an önce bitsin istiyorum ya nefes darlığım çok oluyır
Sevimlimom omerkkubra heyecan korku var Rabbim sağlıklı şekilde doğurup kucağımıza almayı nasip etsin insaAllah🤲
elrahe08 saltur benim de doğduğunda kızım tam 3 buçuk yaşında olacak be büyük ihtimalle bayramdan 2 gün önce ameliyat günü almayı planlıyorum
eezzgiiiiiii saltur benimde üç yaşında bir tane kıızm var buda kurban bayramına denk geliyo Rabbim hepimizin yardımcısı olsun 🤣
omerkkubra saltur rabbim hepimize kolay su gibi. Doğum nasip etsin inşallah benim de beş yaşında kızım var korkuyorum ama çok doğumdan az kaldı diyede seviniyorum
yavuzfk elrahe08 ay aynıyız benimde bayrama denk geliyor bebiş zamanında denk gelirse ama benimki sizinkinden daha kötü çünkü ilk çocuğum daha 2 yaşında
Beyza-mkl22 elrahe08 Benimde 20 Mayıs gibi, ama biraz önden gidiyor belki beklenenden erken gelir diye umuyorum, zaman az kaldı vakit yaklaştıkça beni bir heyecan birde doğum korkusu sarıyor..
omerkkubra elrahe08 benimde çok oluyo bebek çok sıkıyor kendini yemek yemediğim halde sanki çok yemişim gibi hissediyorum
saltur elrahe08 Rabbim kolaylık versin inşallah ilk çocuk olunca insana daha bir kolay geliyor ama 2.çocuk olunca zor olan herşey orda başlıyor işte orda anlayacağız
Yasmin_34 omerkkubra benimde doğumdan sonrası korkutuyor beni..ilk dogumumun sonrası zor geçmişti.. simdi bakalim iki çocukla nasıl olcak
omerkkubra Yasmin_34 inşallah daha kolay olur benim de Bi kızım var kızım için çok mutluyum Bi. Kardeşi olsun istedi hep ben doğum zamanından korkuyorum inşallah kolay geçer tek duam bu
zuzubayram omerkkubra heyecan korku ağrılar falan lar filanlar … Mayıs sonu kurban bayramı nasıl olacak 5 yaşında oğlum var ana sınıfı gidiyor o s ne olacak Allahım herkesi sağ salim bebeği ile evine gelmeyi nasib etsin
3kedili2bebekli omerkkubra bana hala çok varmış gibi geliyor Mayıs sonu benimki belki ondandır ama 84 gün deyince az Mayıs sonu deyince çokmus gibi kulağa daha hazırlık sıfır ama 3. Bebeğim olacağı için çok bir hazırlığa da ihtiyacım yok zaten diye rahatım belki de 😂
omerkkubra 3kedili2bebekli hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah hepimize benim de ikinci kızım. Beş yaşında ilk doğumum çok zordu diye bunda korkum fazla var bakalım bu ramazanın hürmetine rabbim bize yardım etsin en kolay doğumu görelim