biriciginannesi Kurban bayraminda 36 haftalık olacaz bir aksilik çıkmazsa eğer bayramdan bir kaç gün sorna sezeryan olacam inşallah
ozormans Kızlar benimki de 13 Mayıs gösteriyor ama detaylı da doktor gelişimi önden gidiyor 5 mayısta olabilir dedi , çok şükür boyu kilosu da 1 hafta önde gidiyor , böyle bir durum yaşayan oldu mu
pablola omerkkubra mayıs başı gösteriyor hiiiç yoktu aşırı doğum korkusu başladı sanki bişey olacak gibi sürekli stresliyim 😔😔
Melike88_ @Bisaderuya benimde 11 mayıs gözüküyor ama sezeryan olacağı için nisan sonu mayıs başı alır dr diye düşünüyorum
Melike88_ @ozormans 2,5 hafta önden gidiyoruz dr diyetle düzeltelim dedi her zaman önden gitmesi iyi bişey değilmiş erken doğmaya çalışabilir dedi
senemtolga omerkkubra 3. Gebeligim bende cok heyecanliyim. Tahmini 15 18 mayis sezaryen diyecek bakalim nisanin ilk haftasinda gidecegim tarih soyler insallah o zaman biri 10 diğeri 6 yaş abileri var oğlumun hep soruyorlar çok fazla heyecanliyim bilmiyorum ilk Gebeligim sanki 🙈🥰