beautiful_ benim canım tatlı çekince ben hemen 2 kaselik sütlaç yapıyorum ya da puding yapıyorum muhallebili garajlı bisküvi pastası yapıyorum kaşık tatlısı yapıyorum evde kedi dili varsa onuda yapıyorum ya da en olmadı marketten hazır Kemalpaşa tatlısı ya da Hayrabolu tatlısı alıyorum şerbeti kaynatıp yapıyorum