Alya05 beautiful_ pastacı kreması 2,5 su bardağı süt İki yemek kaşığı un İki yemek kaşığı nişasta Yarım çay bardağı şeker Bir yumurta sarısı Piştikten sonra da bir tatlı kaşığı tereyağı Bunu yap çok lezzetli
hd_d beautiful_ Sjsjsjs bende bi iki tarif denedim geri kalanini yapmadm tava ve tencereden baska malzeme yoktu ahahahha
clementine16 beautiful_ pek bayatlama sanmıyorum bende 3-4 gündür kavanozda hala aynı. süt yok yoğurt yok içinde sadece tereyağı var yumurta var hayvansal
deletedmom43191 beautiful_ ne biskuvisi kiz normal sadece muhallebi yiyorum 🤣🤣🤣 bak 10 kase yaptim 6 kase kaldi suan 🤣🤣🤣🤣
beautiful_ bsrbrkysr184_ ayy çok para istiyorlar kız ona vericem parayı kendime bissürü şey alırım 😃😃😃
beautiful_ myangelson Korkmaz’ın waffle Makinesi var eşim askere giderken gönderdim erler acıkınca yemek yapsınlar diye öyle düşünceli komutan 😃😃 askerden getirdiğinden beri kaldırdm kullanmadım 😃😃😃
1tucee beautiful_ zaten o sıcaklığıyla dolaba atılmaz biraz bekledikten sonra atılır dolaba. Deneyin bulduğunuz tarifleri afiyet olsun şimdiden 🌸☺️
Elisa0110 beautiful_ o kadar, şeker yerine muz istersen Bi iki de bitter çikolata koyabilirsin faydalı
deletedmom43191 beautiful_ bim cok bozdu onceden bende koli koli kazandibi aliyodum ama simdi ıyhhh istemem bedava verseler yememm
Alya05 beautiful_ kesinlikle denemelisin canm kış keki yapıyorum cevizli tarçınlı bunuda üstüne döküyorum sonra kakao serpiyorum efsane oluyor