medo28 merhaba ne yaptınız acaba doğum oldu muuu 🤓 İnşallah kolay geçmiştir bende Aytakin hocayla takipliyim yeni başladım 35 haftalık olduk. Hastane odaları çok küçük geldi bana cam yok falan o biraz beni rahatsız etti, Aytakin hoca olmasaydı gitmezdim. Sürecin nasıl geçti bir anlatırsanız neler yaşadın var mı tavsiye edeceğin bişe müsait bir zamanda anlatırsanız çok sevinirim 🤍