soylubulut evt destek oluyor. Benim ilk doktorum nergis hocaydı :) sonra hatasonuna geldi mine denen kadın doğurttu beni alel acele sezeryana aldı hanımefendi para içün. Ben de kedi doktorumu aramak aklıma gelmedi acemiydim herşey bi anda oldu. Aytekin hoca destekliyor şahsen ama daha doğum konusnu hiç konuşmadık 13 nisanda 36. Haftam oluyor ilk kes nst ye gircem ogün konuşuruz artık doğumu diye düşünüyorum. İlk doğum ile arasında 4,5 yıl oluyor benim inşalah başarabilirim