medo28 çok teşekkür ederim beim ilk hamileliğimdi ne yapacağımı bilemedim yanımda bilinçli kimse de yoktu. Ayrıca benim kendi doktorum izne çıkarken de bana gizemcim beni çağrıtsan ekstra para vericeksin haa diyip kapıyı çekip çıktı benimle hiç konuşmadan nergiz hoca ve be şaşırdım hep bi para olayı dönüyordu yani insan öyle der mi eşime git söyle tamam ama bana gelip beni arayabilirsin ben herzaman telefonun diğer ucındayım ben gelirim istersen deseydi olaylar böyle olmazdı ben açıkçası neye uğradığımı şaşırdım. Şimdi öyle bi şey olsa direkt aytekin hocayı ararım. Ki bana o samimiyetş sıcaklığı verdi zaten kendisi hemen onu ararım 🤗