nergis kılıçı asla tercih etmeyin çok saygısız üslubu bozuk düşüncesiz ve sert bir doktor insan bu süreçte birazda anlaşılmayı bekliyor. Rezil bir insan kendisi düşük yapıyordum kanamam vardı ilk gebeliğimdi ağlayarak aradım mesajlarıma dönmedi diye telefonu suratıma kapattı ben daha konuşmadan mesaj atın diyip mesajları çok çirkindi ve sonra rahatsız olduğumu söyleyince iyi ki yapmışım iyi ki suratınıza kapatmışım dedi. beni Zeynep kamile yönlendirmişti asla ilgilenmedi. hal ve hareketlerinden rahatsız olduğumu güzel bir şekilde dile getirdiğim halde sizi görmek istemiyorum gebe kalırsanız asla bana gelmeyim dedi ve neler neler