aslkcygt ben gebeliğimi öğrendiğimde ona gitmiştim ilk randevum gayet güzel geçmişti yalan söyleyemem güler yüzlüydü 2. Gittiğimde 8 haftalık bebeği karnımdan göremedi Vajinal ultrason yaptı. Vajinal ult korktuğumu söyleyince annemin yanında eşinle birlikte olurken korkmuyor musun dedi üslubu hiç hoşuma gitmedi. Kalp atışının zayıf olduğunu 10 gün sonra gel dedi . Daha sonra farklı 2 doktora gittim onlar Gayette karnımdan gördü . Ve zaten 2 gün sonra farklı doktora gittiğimde bebek zaten ölmüştü . 10 gün bekletmesi kadar saçma bir şey yoktu . Başka bir arkadaşımdan da sonradan öğrendim sezeryan dikişini çok kötü yapmış iltihap kapmış . Sonra arkadaşımı ve eşini heryereen engellemiş