selma128 ayyyy hiç üzülecek şey değilll ilk gebeligimde çok büyüktü karnım ve ne yaparsam yapayım çatladı, bu gebeligimde daha büyük gidiyor şu an muhtemelen yine daha fazla çatlayacagim 🥲🥲 boyu kilosu haftasını takibi sağlığı en en en önemli olan gerisinin hiçbir önemi yok, sağlıkla gelsin bütün bebisler 💙