selma128 400 gr çıktı bugün kontrolde 21+6 ya girdik. Tamamen denk gelişe şehir hastanesinde işim varken kadın dogumdan da randevu aldım, hem muayene oldum hem de yarın tekrar gidip şehir hastanesinde yine detaylı ultrasona gireceğim. Memnun kalırsam başka doktora baktırmam detaylıyı diye düşünüyorum
Karnım çok fazla büyüdü sadece, ilk gebeliğimde 29. Haftada böyleydi karnım, 21 haftada baya şişti bu sefer. Sağlıkla gelsin ogluş da diye dua ediyorum 💙
Hiçbir hazırlık da yapmadık neredeyse, 30. Haftaya gelince hepsini bir alırız diye düşünüyorum