kesginn büyük oğlum çok hastalandı o yüzden uc tanesını tutamadım ama gerısını tuttum şükür Benımde bulantım oluyor ama ıyı kotu gecıyor 😀bende abıden fırsat bulur bes dk yatarsam hemen vuruyor garıbım😃 büyük oğlumun ısmı Emır Buna da kerem,zahıd,yıgıt ısımlerı düşündüm ama net degıl Bızım de daha