cutebabymomm Tam bunu yazacaktım. Gebelikte 2 kere çok ağır hastalık geçirdim; ikincisi zatüreye döndü, kan sulandırıcı iğneye başladım ve tabiki antibiyotik kullandım. Nane-limonmuş; çorbalarmış bazen işe yaramaz.
Hafif bir grip geçiriyorsanız parol + doğal yöntemler ile atlatmaya çalışın. Mart ayına girdiğimiz için hastalığınızın çok ağır geçmeyeceğini düşünüyorum ancak hırıltılı solunum, yaş öksürük, nefes darlığı… böyle şeylerde antibiyotik kullanmak zorundasınız doktorunuzun da önerisiyle.
Bebek anne karnında grip olmaz; çünkü grip bir hastalıktır. Ancak annenin immun sisteminin verdiği tepkilerden etkilenir, enfeksiyon artışı veya başka viral hastalıklar Plesanta olsun olmasın bebeği etkiler.