Buseea0279 ipek-15 enfeksiyon yok dediler şuan için olursa o zaman müdahale ederiz şuanlık gerek yok dediler
veson bende 6 haftalık hamileyim gebeliğimi öğrebdiğimden beri burnum tıkalı ama grip değilim ve hala geçmedi acaba bu hamilelikle ilgili olabilirmi bilemedim ilk gebeliğim.
1ogrencianne Buseea0279 hiç korkma bi şey olmaz Allah’ın izniyle. Elma, ayva, portakal vs kaynatıyorum suyunu içiyorum bal karıştırıyorum. O bana iyi geldi. Sen de dene istersen. Çok bitki çayı içmiyorum önermiyorlar diye böyle içtim ben de
mervenurumay 3 gündür bende bir gribal enfeksiyon içerisindeyim üstelik migren hastasıyım dün başım hafif vurunca hemen bir parol almak zorunda kaldım onun dışında direniyorum c vitamini almaya çalışıyorum bol bol sizede geçmiş olsun
ezgikara710 Buseea0279 3 gündür bende aynıyım serum bağladılar ama fayda etmedi benimde doğumuma 1 hafta var psikolojim bozuldu 1 haftaya nasıl toparlarım bebeği kucağıma alırım diye bol bol ıhlamur bal sarımsak kürü ye bide içebilirsen kelle paça iç fayda eder
Edacck ezgikara710 Buseea0279 Benim doğumuma bir gün var😢 ben de soğuk aldım bademciklerim ağrıyor antibiyotik kullanıyorum yoksa ameliyata alamayız dediler.
ezgikara710 Edacck rabbim şifa versin vala doğum psikolojisiyle hastalık çok zor sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
Edacck Buseea0279 çok stresli bir durum gerçekten yenidoğan bir bebeğinizi kucağınıza verecekler ve siz gripsiniz😢😢
uzunlar Buseea0279 yani paroldan başka birşer kullanma portakal suyu iç nane limon iç ballı süt iç sıcak tut kendini geçer bir iki güne
angelmother Buseea0279 korkma geçmez tabiki ağır bir enfensiyon olmadığı sürece hiçbir şey olmaz aksine ilaç kullanmak her fırsatta daha zararlı inan
1tucee Buseea0279 geçmiş olsun bence de asla antibiyotik felan kullanma risk alma derim yapıcak birşey yok meyve tüket bol bol su iç ve dinlenmeye bak onun haricinde birşey yapma derim kuzum 🌸☺️
nahsen21 Bende 25 gün oldu nerdeyse öksürük burun tıkanıklığı geçmedi 30 haftalık hamileyim bi ara geçti ne güzel tekrar başladı yaşayan varmı 😔😔