aysen51z Benimde 5. Hamileliğin ama beklemediğim bi hamilelik Allahın zoruna gitmesin ama dış gebelik olmasını istiyorum Allah olmayanlara nasip etsin kanda 278 çıktı değer yarın bidaha verecem bakalım yükselcekmi
melegim91 aysen51z bende 3. Hiç düşünmüyordum bir kızım bir oğlum var 2 çocuk yeter diyordum ilk duyunca ağladım sonra vardır bi hayır dedim.Bu akşam hastaneye giderken ablamı aradım tuvalet kanlı kaldı çocuklar öyle görmesin diye hemen geldi yıkamış evimi süpürmüş nolur nolmaz diye baygın gitmiştim hastaneye kardeşten zarar gelmiyor dedim 3.cocuğu düşünüyorum artık büyürken zor ama sonra kardeş birbirine çok lazım oluyormuş sadece iyi zamanda değil kötü zamanda da ilk alo dediğin kendi kanından oluyormuş evlattan zarar gelmez sizde öyle düşünmeyin rabbim veriyorsa sizin hayrınızadır
melegim91 kvsr1603 Sağlıklı olmadığı için vücut tutmuyor bu yönden düşününce hayırlısı diyip teselli buluyor 2 tane evladım var rabbim onlara sağlık versin.Ben düşük yaparken beni bayıltacak kadar yoğun kanama ve kocaman kocaman bütün halinde parçalar düşüreceğimi hiç düşünmemiştim resmen doğum sancısı yaşadım o biraz sersemleştirdi
aysen51z melegim91 bende sizin gibi ağladım öğrendiğimde 9 ay önce doğum yaptım ve en zor doğumum oldu kızım doğum travması geçirmiş doğumda korkuyorum aynı şeyi yaşamaktan Allah’ın bildiği var bunda da hayır olduğunu düşünüyorum ama 5 çocuğa yeterince annelik yapabilcek miyim sorumluluğum ağır olcak o konuda kendimi üzgün hissediyorum
melegim91 aysen51z İnanın o her çocukta oluyor benim olsaydı 4 yaş olacaktı arada ona bile yetecekmiyim diye düşündüm ilk başta Allah kimseye kaldıramayacağını vermiyor evlatlar bize baksın diye çocuk sahibi olmuyoruz ama yaşlanınca da hangi çocuğumuzun bizle ilgileneceğini bilemeyiz 5.den sonra belki farklı korunma yöntemleri ile devam edebilirsiniz ama artık olan olduktan sonra kendinizi yetersiz hissettirecek bu düşüncelerden kaçının sanki 2 çocuğum var sürekli başında durup ilgili bir annemi oluyorum hayır kendi kendine büyüyor hepsi yedir için uyut yıka tamam böyle kendinizi yıpratmayın keşke yakın olsaydık ben size yardımcı olurdum😊 hangi şehirdesiniz
melegim91 aysen51z Ben bursa’dayım laf olsun diye demedim bu arada yakın olsaydık size destek olurdum kendim de desteksiz çocuk büyütüyorum kayınvalidem yok kayınpderime de ben bakıyorum desteksiz olmanın ne demek olduğunu çok iyi biliyorum 💓
Fatmanur_0416 melegim91 çok geçmiş olsun gerçekten öyle bende 7 haftalıkken düşük yaptım ilk gebeliğimdi gelişmemişti 4.haftada falan kalmıştı benim de kendiliğinden düştü küçüktü zaten ama çok zordu rabbim yardımcın olsun inşallah hakkında hayırlısı neyse onu nasip etsin inşallah hemen sonrasında hamile kalabiliyorsun bende sonrasında hamile kaldım ve şuan doğum gününü hesaplaıyorum rabbim en kısa zamanda hayırlı sağlıklı eli ayağı düzgün bir evlat nasip etsin inşallah 🥹🫶
eylln_annesi melegim91 bende 6 haftalık hamileyim son adet tarihime göre 2 hafta geriden geliyorum doktor geç döllenme dedi ama bu postu okuyunca çok etkilendim şuan henüz kalp atışlarını duymak için gitmedim
melegim91 eylln_annesi Canım senin geç döllenme olabilir şuan farklı şeylere yorma sakın güzel düşün güzel olsun herşey Allahın izniyle
aysemomyy eylln_annesi tavsiyem çok şiddetli ağrıların kanama yoksa geç gitmen çünkü geç döllenmede geç duyabiliyorsun ve erken gidip duymadığında boş gebelik mi sorun mu var vs diye stres yapıyorsun ben ilk haftalar böyleydim sonra dedim yeter 8 de gittim kalp atışını öyle duydum 🌸💕
sseymamoms eylln_annesi yok bugün yine gittim gelişmiyor 5. haftada kalmış bebek. yarın kürtaj günü verdiler 😞 cok korkuyorum..
istanbuldabiizmirli melegim91 Gelmiş geçmiş olsun🙏🏻İsterseniz yazın belki yeniden olur, kim bilir, Allah sabrınızı artırsın, vücudunuzu iyi dinlendirin. Ruh kadar beden de bize lazım🫶🏻
melegim91 istanbuldabiizmirli Aslında şöyle benim 2 çocuğum var ve bir kız bir oğlan yeter diyordum hep bu 3.plansız olmuştu ilk başta çok üzülmüştüm ama sonra kabullenmiştim hemen ardından da bu sonuçla karşılaştım.Bu hastane sürecimde ilk aradığım kişiler kardeşlerim oldu oyüzden bir tane daha olsun diye düşünmeye başladım önce vermem gereken 6 kilo var inşaallah ruhen ve bedenen de kendimi toparlayıp tekrar düşünebilirim tabi rahatlığa da alışıyorum 3 5 ay sonra böyle düşünüyor olur muyum bilemem 🤭 Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim 🌸
istanbuldabiizmirli melegim91 Olur olur, her şeyin bir sebebi var, zamanı var. Öğrenmemiz gereken dersler var gibi gibi.. Siz erkenden farketmişsiniz ne güzel! 🩷 İnşallah gönlünüzden geçtiği şekilde olur. Hakkınızda en hayırlısı olsun🙏🏻🌸
aysen51z melegim91 bende aynı şekilde annem kastamonu’da kaynanamgil köyde ben merkez deyim eşimde tırda çalışıyor eve günlük geliyor ama yorgunluğu kendine yeter elinden geldiğince destek oluyor oda ama hamileliğim zor geçiyor aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum sadcee
eylln_annesi aysemomyy aslında bugün gitmeyi düşünüyordum bugün çağırdı doktor ama dediğin gibi biraz daha beklicem duyamazsam günleri zehir ederim kendime
eylln_annesi aysemomyy ağrım kanamam yok çok şükür bazen çok baş ağrısı oluyor o da normal diye düşünüyorum sadece midem bulanmıyor tuhaf geliyor kızıma hamileyken böyle değildim