eylln_annesi aysemomyy aslında bugün gitmeyi düşünüyordum bugün çağırdı doktor ama dediğin gibi biraz daha beklicem duyamazsam günleri zehir ederim kendime
eylln_annesi aysemomyy ağrım kanamam yok çok şükür bazen çok baş ağrısı oluyor o da normal diye düşünüyorum sadece midem bulanmıyor tuhaf geliyor kızıma hamileyken böyle değildim
aysemomyy eylln_annesi benimde midem bulanmıyor hamileliğimi hatırlamıyorum desem yeridir 😅 bulunmaz bir nimet bence şükür her şeyi de sağlıklı 9 hafta olduk bile
sseymamoms eylln_annesi yok bugün yine gittim gelişmiyor 5. haftada kalmış bebek. yarın kürtaj günü verdiler 😞 cok korkuyorum..
eylln_annesi sseymamoms vardır bunda da bir hayır inşallah kolay geçer çok geçmiş olsun Rabbim sağlıklı bir şekilde yeniden nasip etsin
melegim91 bebegimle_ben Amin canım allahtan gelene razıyız vardır bi hayır sağlıklı olsaydı tutunurdu öyle teselli buluyoruz 🌸