Aynısını yaşadım, 8 hafta olmuştu ama 6 haftadan ileri gitmedi kalp atışını da hiç duymadık. Biliyorum üzülüyorsun, bende çok üzüldüm isyan etmedik ama çok ağladım sende içini rahatlayana kadar acını yaşa. Çevrende abartma diyenler olacaktır, zaten küçük tekrar olur diyen çok olucak ama bu bizim gidene üzülmeyeceğimiz anlamına gelmiyor. Ben şimdi tekrar hamileyim kendime hem bedenim hem de ruhum için zaman verdim ve 3 ay bekledim ilk denememizde de hamile kaldım. Rabbim sana da tekrar sağlıkla, hayırla nasip etsin canım çok geçmiş olsun 🤍