LadyX bilmiyorumki kızımda olduğum zamanda asla düzenli değildi zaten 2 ayda bir 2 buçuk ayda bir regl oluyordum en son hastaneye gitmiştim doktor smear testi yapmıştı ama emzirdiğin için gayet normal ve olası bir durum demişti
Ayy bide şişkinlik var regl olmuyorum diye her yerim şiş sıcaklık basıyor sonra üşüme geliyor sinirli oluyorum bazen diyorum olayım artık bazende diyorum ayy yok böyle daha güzel 😂