kurkmantosuzmadonna LadyX ahaha ay yok hepimiz aynıyız. Eşim anlıyor benim sinirimden. Şey diyor Allah aşkına ne istersen yaparım yeter ki bana sarma. Sjsjsjs
Deleted33000 LadyX ben lohusaliktan sonra 5 ayda oldum sinra yine iki ay olmadım daha yeni oldum bitti adetim düzen de olmuyor ki
Deleted33000 hd_d hamileyken güzel de doğumdan sonra hiç güzel olmuyor kız yasadigim döt korkusunu en iyi sen biliyorsun 😂😂😂
hd_d LadyX Kız allah seniiiu bende sandm bi 70-80 diyecek masllahhhh neyinnn varrrrr ye gitsinnnn ahahha hamilelikten sonra verdin mi baya?
hd_d Deleted33000 Hahahaha🤣 valla kadin olarak şoyle bir bakiyorum sa ne kadar herseyden taviz veriyoruz tüğleniyoruz hormonlar değişiyor regl oluyoruz hamile oluyoruz herşey bizde bakinca o yuzden icineen bir iki tanesini cikarsak fena olmaz
hd_d LadyX Amaniiii çıtı pıtı birisin yaaniii hamilelikte yemene rağmen mi almadın yoksa yedin hepsi bebeğe mi yaradı
hd_d LadyX Aay evet bak oda var herșey bizde cocuk bile bizim sayemizde oluyo yumurtlama olmasi lazim falan
Deleted33000 LadyX maşallah sana kız demekki yiyebiliyorsan hamileyken ben ilk dört ay aç gezmistim sonra da belli şeyleri yiyebildim ve sonuç 70 kilo😂😂😂