LadyX
E en güzeliiii bosver ben şu fikirden yanayım kilolu olup sağlıksız mutsuz olacagima zayıf olup sağlıklı mutlu olmayı tercih ediyorum bende senin gibi zayıfım herkes kilo al yakisir kilo al yakisir diye diye basimin etini yiyolar ama imrendiklerini özendiklerini biliyorum 😅 zayifligimla mutluyum bende seviyorum zayıf olmayı