yagizinannesii yasen1 benimde sezaryen. Doktorum henüz gün belirlemedi. Bayrama da olur istersen dedi. Duruma göre bakacağız.
yasen1 yagizinannesii hayırlı vakıtte gelsinler bende bayram öncesi olsun bayramda evde olayım ıstıyorum
fgormez yasen1 33+3 ama sezaryen olacak benim ikinci bebeto ilkinde de 38+5 le doğum başlamıştı 40 haftaları asla görmem yani 😅
melisaemirhan Fatmanur_0416 37 haftalık oldum az daha dursun içerde diyorum ama bir an öncede doğum yapıp bebeğime kavuşmak istiyorum 🥹
Mutluannee01 35+5 olduk Mart 25 doğum tarıhı verdı ama 27 Mart ıstıyorum cuma günü olsun 25 çarşambaya gelıyor bakalım hepımız sağlıcakla alalım inşallah kucağımıza 😍🙏🙏🙏
yasen1 vanilya_kokusu_ benimde istediğim tarıhler 16 17 18 Mart erken mi olur dıyorum bı yandanda bayramdan önce olsun istiyorum bırden gelecek gibi seziyorum cunku
Fatmanur_0416 melisaemirhan valla ben 36+5 oldum bebeğim zaten ilerdeydi nstde sancı da çıkmıştı yoğunlaştı bilmiyorum artık bende aynı duygular içindeyim
Ecrin_47 yasen1 doktor verdiği tarih 19 Mart ve 19 günümüz kaldı uygulama göre 21 gün kaldı 37+2 teyzesi 🤗🤗🤗🤗