zeyka Son 1 💙Pazartesi 3. sezeryan olacam korku heycan bir arada geride 2 çocuk bırakıp ameliyata girme düşüncesi bile uykularımı kaçırıyor. Hayırla sağlıkla gelsin bütün bebişler 🙏
yasen1 zeyka kaç haftada sezaryan oluyorsunuz acaba sağlıcakla kucaklayın evde evet bı canımızın parçasını bırakmak Benıde düşünduruyo
Fatmanur_0416 melisaemirhan valla ben 36+5 oldum bebeğim zaten ilerdeydi nstde sancı da çıkmıştı yoğunlaştı bilmiyorum artık bende aynı duygular içindeyim
melisaemirhan Fatmanur_0416 salı günü ilk defa açıklık muayenesi yapılacak bakalım neler olacak ilk defa bu gece biraz sancı hissediyorum alt kasığımda ve belimde aşırı ağrıyor
hrycky Fatmanur_0416 36+1 benimde sancı yok ama karnım sürekli sertleşiyor kasıklarda falan ağrı olmadığı için cok önemsemedim catı muanesi oldunuz mu acaba nasıl ne şekilde doguracam hakkında hala bir fikrim yok en son kızım makat gelişti
Fatmanur_0416 melisaemirhan benim sancım falan hiç bir şeyim yokken bana çatı muayenesi yapıldı 2 hafta geçti sancı şikayetiyle gittim sancı çıktı tekrar çatı muayenesi yapıldı şuan evdeyim sancılar arttı bakalım artık
kizinaasikanne yasen1 Haftaya cuma oğlumu kucağıma alıcam ilk defa spinal olucam üzerime motivasyon konuşması atın 😂😂😂