QueenBahar_ yasen1 ay hadi Mart anneleri yolunuz açık olsun hepiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻🌸
melisaemirhan yasen1 ayy her an gelebilir minik civcivlerimiz çokça heyecan varr sağlıkla kucağımıza almak dileğiyle 🥹🌸
fgormez yasen1 benim mart sonu olur sanırım dünde rüyamda doğuruyordum çok az kaldı hazır gibiyim değil gibiyim😁
yasen1 QueenBahar_ amiiiinnnnnn çok teşekkur ederiz kalbimin ritmi değişti mart yazısını görünce telefonda 🥰🐣
Elifinizz5461 QueenBahar_ Teşekkürler Amin inşallah 🤲bende oğlumu bekliyorum doğuma çok az kaldı. Bekleyen herkes bebişlerini sağlıkla kucaklarına alsınlar 🐣❤️
QueenBahar_ yasen1 öyle ya doğuma az kalınca insan heyecandan duramıyor bide hep rüyasında doğum yaptığimi görürdüm ben her akşam 😂
Ecrin_47 yasen1 doktor verdiği tarih 19 Mart ve 19 günümüz kaldı uygulama göre 21 gün kaldı 37+2 teyzesi 🤗🤗🤗🤗
yasen1 melisaemirhan amin sağlıcakla her anne de bizlerde kucaklayalım sağlıklı günlerde de buyutelım allahım çok amin
QueenBahar_ melisaemirhan demi ya her gece değişik rüyalar bı doğum dayım bı hastanede bebeği emziriyorum bısuru şey 😂
melisaemirhan QueenBahar_ hafiften sancılarım olmaya başladı bakalım rüya ne zaman gerçeğe dönüşecek 😂
23hatice23 yasen1 36+2 günlük pazartesi sezeryan günü alacam uygulamada son 26 diyo ama ben 12 13 güne kadar doğururum diye düşünüyorum
fgormez yasen1 33+3 ama sezaryen olacak benim ikinci bebeto ilkinde de 38+5 le doğum başlamıştı 40 haftaları asla görmem yani 😅
yagizinannesii yasen1 benimde sezaryen. Doktorum henüz gün belirlemedi. Bayrama da olur istersen dedi. Duruma göre bakacağız.