morannesiyim kızım hiç kalması 1900 ile eve çıktık walla kedi yavrusu kadardı ama şuan kocaman oldu oğlum doğduğu ilk gece kıynumda kaldı ama inlemesi vardı solunumda sorun vardı sabah doktor gelince çok kötü değil ama zorlanıyor küvezde alalım dedi ben direk alın dedim çünkü korktum yanımda bişey olacak diye 14 gün kaldı ama dediğim gibi kalma sebebi kilo felan değil sadece oksijen tedavisi aldı küvezde 2000 kilo ile çıktık hastnesden ilk başta biraz veriyorlar kilo olarak 2 doz ciğer geliştirici oömultum ama erkek bebeklerin ciğer gelişimi kıza göre biraz geç olıyormuş be kadar doğru bilmiyorum sizin bebekler kız mı erkek mi ?