sevvoos sdfbzdg Allah yardımcınız olsun,ikiz dahi çok zor.dördüz nasıl olur Sizin için en hayırlı sağlıklısı neyse rabbim onu size fikir etsin inşallah 🫶🏻
sevvoos sdfbzdg Allah korusun İnşallah yavrunuzu sağ salim size bağışlar Tüp bebekle hamileyim O kaybetme korkusunu inanın sizin kadar iyi anlıyorum.Allah büyük güzel sonuçlarınızıda yazmanız dileği ile 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
sdfbzdg elmom16 3 profesör 2 perinatoloji uzmanı gördü. Tek kesede 3 üz bebeğin doğma oranı çok düşük olduğunu diğer bebeğin sağlıklı doğması için bu işlemin şart olduğunu söylediler.
elmom16 sdfbzdg siz ne düşünüyorsunuz çok zor bi karar ama Rabbümün vardır bi bildiği sağlıklıyla kucağınıza alın inşllh her şey gönlünüzce olur
sdfbzdg elmom16 düşünecek birşeyim yok doktorlarım be diyorsa o. Tüp bebek ile hamile kalabiliyorum ve doktorlar en geç 25. Haftaya kadar taşıyabileceğimi söylüyor. Bilime inanıp tek gebelik devam edeceğim. Diğer türlü hepsini riske atmış olacağım.
baharsst sdfbzdg allah yardımcın olsun. Bendede 3 kese gordu. 10 nisanda cagirdi cok kucuk oldugu icin. Kayboladabilir dedi kalpnde atabilir dedi kese icin. Dualarım hepimizle. Doktor ne diyorsa o sekilde ilerlemek benim de tercih edeceğim bir yol.
fatmaa51 baharsst 3 kese ayrı ayrıysa belki bir ihtimal sizin şans yüksek yukarıdaki postu açan kişinin bir kesenin içinde 3 bebek varmis o yüzden riskliymis okuduklarıma göre
baharsst fatmaa51 aa onu anlayamadım. Sagolasin. Ya cok zor hakikaten kolaylikla saglikla bebislerimizi kucağımıza alalım.