sdfbzdg Aynı boş yorumları kendim için de çok duydum ve o sebepten zaten çok kızıyorum. Biz düşünemiyor muyuz ya da doktor bunu bilmiyor da heves mi acaba bu durumu sunuyor size. Zaten kötü halde oluyoruz, bir de böyle hacı hoca alim lafı duydukça cidden geriliyorum. Çok zor bir durum, zor bir karar ama belli ki bebekler ilerleyen zamanlarda gelişim gösteremeyecek, öyle olduğunda zaten belki de yaşamayacaklar. Belki bu durum riskler barındırıyor hem size hem diğer bebeklere. Ezbere konuşmak ne kolay. Allah yardımcınız olsun inşallah en doğru şekilde karar almanız nasip olur 🙏🏻