Kubra998 Kubra001111 mesela dün yaptım hemen cikmadi ilk idrar da değildi bugün yaptım hemen cikti yanlış olma ihtimali varmi sence bide belirtin varmi bende hiçbir belirti uok adet olacak gibi kaşık agrim ve göğüs hassasiyetin var
Kubra001111 Kubra998 arada bir kasiklarım agriyor onun dışında sık idrara çıkma adetim de yakın ayırt edemiyorum
Kubra998 Kubra001111 evet canim bebegimi kaybettim ocakta doktorum 1 sene bekle dedi kasımdan beri deniyoruz olmadi bakalim bu sefer oldu mu kasimda kimyasal oldu sol tupumdw kapalı pcos var unsilin direnci var
azraali Kubra001111 Allah bağışlasın iki kuzuyu da inşallah her şey çok kolay stressiz olur senin için ♥️