myangelson Kubra001111 sırf merak ettiğimden buldum postu 😅 hayırlı olsun korunma olmadığı için sürpriz olmaması lazım. Rabb’im sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
Sert1110 Kubra001111 hayırlısı olsun hakkınız da bende bebeğim 7 aylıkken hamile kalmıştım zor oluyor ama geçiyor sağlıkları yerinde olsun yeter
Eliffff58 Kubra001111 hap sakın kullanmayın ben kullandım 6 sene çocuğum olmadı 2 sene tedavi nın sonunda oldu
Kubra001111 Eliffff58 yaa Allah muhafaza beta 110.2 bnm bugün baktircam tekrar kullanamam korkarım zaten
Eliffff58 Kubra001111 sağlıcakla gelsin benimde küçük kızım 2 yaşında yeni öğrendim 2buçuk aylık hamileyim
Kubra001111 Eliffff58 amin sağolun sizinki cr sağlıkla gelsin benim bebeğim şu an 8 aylık bakalım hala inanamıyorum nedense