Kubra001111 azraali 😃😃😃😃sabah kan da netlestircez gerçekten sürpriz olur 3 defa korunmadnga hemen kalmıştım ya
myangelson Kubra001111 bence hamilelik var yalancı pozitif olsaydı illaki birinden biri negatif olurdu. Bir de testlerden bir kaçı farklı, farklı marka da yapmışsın hepsi pozitif
Kubra001111 myangelson naneyi yedik mi stres oldum sahura kalktım umarım tüm testler şu an yanlıştır diyorum hala 😃🥺🥺
Alone Kubra001111 tutar tabi niye tutmasın. Doğum yaptıktan sonra hamile kalmak daha kolay oluyor genelde zaten
NobleMom Kubra001111 bu testlere bu kadar para verene kadar gidip bir kan verseydiniz sağlık ocağında hem daha garanti olurdu hem de bu kadar uğraşmamış olurdunuz 🙂bir günde beş test biraz fazla olmamış mı 🙃 artık test yapmayın testler pozitif kan verin
Kubra001111 NobleMom 3 tanesi evde vardı iki tanesini eşime aldirdim 😃😃 ciddenn inanamadigim için yarın kan vercem özel de acilde 1 saatte çıkıyormuş
pims Kubra001111 canım hayırlı olsun sağlıkla gelsin malesef geri çekilmeyle kalmasanızda zaten korunmasız 3 defa az değil yumurtlamaya denk gelmiş hamile kalmışsınız neden şaşrdınız ki anlayamadım o kısmını bir kereden bile kalınabiliyor
Kubra001111 pims ilk gebeligimde 2 sene sonuna doğru olmuştu eşim 1 sene tedavi görmüştü ondan şaşırdım ve psikolojik olarak hazır hissetmiyorum bebeğim 8 aylık
Kubra001111 Kubra998 aa ayniymisiz ya çok silik var bence varsa çok yeni testi tekrarla böyle çıkarsa 2 3 gün sonra kan ver bnce
Kubra998 Kubra001111 mesela dün yaptım hemen cikmadi ilk idrar da değildi bugün yaptım hemen cikti yanlış olma ihtimali varmi sence bide belirtin varmi bende hiçbir belirti uok adet olacak gibi kaşık agrim ve göğüs hassasiyetin var