Kubra001111 salihaturky orası öyle tabii de şimdi de iki tane farklı marka testi yaptım yarın sana vereceğim onu da atayım
myangelson Kubra001111 eee siz korunmamissiniz ki kesinlikle istemiyorsanız daha garanti yontemler kullanmanız lazım.
Kubra001111 myangelson ben haplardan ve spralden korkuyorum açıkçası biri kanama yapıyor biri hormonları etkiliyo
Zdiyebiri Kubra001111 merhaba sanki var gibi duruyor, insallah gönlünüze göre olsun. Sizinle ilk gebeliginzde konustugumuzu hatrlıyorum eşiniz tedavi mi oldu murat beyde? İlk gebelik nasıl gerçekleşti merak ettim. Son testteki değerini htrlıyor musunuz
myangelson Kubra001111 prezervatif + geri çekilme olsun en azından çünkü sadece geri çekilme ve ayriyetten hiç korunmasız ilişki olmuş hamilelik olasılığı iyice artıyor çünkü
Eliffff58 Kubra001111 hap sakın kullanmayın ben kullandım 6 sene çocuğum olmadı 2 sene tedavi nın sonunda oldu
Alone Hamilesin cnm hayırlı olsun bu kadar testin hepsi bozuk olamaz 🫣 ayrıca korunmuyormuşsun zaten yani pek de sürpriz olmaması gerekiyor 🫶 korunmayınca hamile kalınıyor ya hani 😌 sağlıkla gelsin inşallah
Kubra001111 Zdiyebiri evet eşim tedavi olmuştu 2 sene sonuna doğru oldu bebegimiz iyiye gittiği sıra olmamıştı sonra başka lab da verdi tüp bebeklik bu sonuç dediler baya üzüldük tatile çıktık geldigimde hamileymisim hatta ordayken de hamileymisim o ay tutmuş ama hiç ummadığmz zaman biz tüp bebek Dr arastiriyoduk gelince
Alone Kubra001111 tutar tabi niye tutmasın. Doğum yaptıktan sonra hamile kalmak daha kolay oluyor genelde zaten
myangelson Kubra001111 bence hamilelik var yalancı pozitif olsaydı illaki birinden biri negatif olurdu. Bir de testlerden bir kaçı farklı, farklı marka da yapmışsın hepsi pozitif
NobleMom Kubra001111 bu testlere bu kadar para verene kadar gidip bir kan verseydiniz sağlık ocağında hem daha garanti olurdu hem de bu kadar uğraşmamış olurdunuz 🙂bir günde beş test biraz fazla olmamış mı 🙃 artık test yapmayın testler pozitif kan verin
pims Kubra001111 canım hayırlı olsun sağlıkla gelsin malesef geri çekilmeyle kalmasanızda zaten korunmasız 3 defa az değil yumurtlamaya denk gelmiş hamile kalmışsınız neden şaşrdınız ki anlayamadım o kısmını bir kereden bile kalınabiliyor