Star5823 1 tane testim kaldı adet 6 Mart 4 Mart yapacağım varsa var yoksa yok bende sıkılım 4 yıl olacak belkide Allahım bize bebeklerimizi tedavi ile verecek bu süreçte yalnız hissetme olur mu bana hep yazabilirsin hemen hemen aynı başlayacağız güzel haberi almak nasip olsun ikimizden yaşın kaç sebep ne çiçeğim 💝