kahveasigiii ben çok sabırsız biriyim cidden bak evhamlıyım da İmşallah ikimizinkide yerleşmedir dediğim gibi
2 gün önce hiç birsey yok bugün böyle silik 2 güme bşr tekrarlarlarım eğer koyulaşırsa kan veririm çünkü bi yandan da tüp bebeğe geçeceğimiz içim rdavu almam lazım ama gerek kalmayacak gibi