Bende dış gebelik geçirmiştim gebe kalmadan 6 ay önce korunma vakti bitince hsgden sonra bi anda sabah kalkınca midem bi değişik olmuştu evde ni testim vardı sabah yaptım servis gelecek diye hemen koydum lavaboya avow oda gittim çıktım evden 2 dk da çizgi yok diye sonra akşam eve geldim çizgi vardı dedim ki kuruma bu kesin adetime daha 4 gün var sonrs içim durmuyor eşime dedim bi kan versek oda artık alışmıştı verip 0 çıkmasına beni kurmamak için gitti 18 çıktı korktum doktorumu aradım dddim hocam gene dış gebelik oda dur bakalım bi tskip edicez dedi ve gerçekten hamileymişim şuan 24 haftalığım canım bu test çok kuruma vermiyor diye de okumuştum bende dd vermedi 18 ken gösterdi değer