Gene ben gene ben arkadaşlar bu ay adet olayım tüp bebeğe başlayacam dedim hatta doktorla konuştuk hersey okey fakat ki 2 gün gün kasıklarım ağrıdı ve minicik kanama oldu 3 4 damla kadar her neyse bugün sabah da test yaptım bide ne göreyim silik yani silik gözle görüylğyor belirteyim adetime daha 6 gün var tüp bebek yapcam dediğim ay hamile kalmıştım düşük oldu maalesef gene hamile kalmış olabilir miyim uzmanların yorumlarını bekliyorum öptüm 🫶🏻💝 