2025 yılı Nisan ayında düşük, aralıkta da bebeğimin kalbi durması sonucu iki defa kürtaj oldum. Kanama 1 ay sürdü ikisinde de. 2. Bebegi genetiği yolladık birsey çıkmadı. Kendim ve eşimin genetiğini yeni yaptım 1aya çıkar dedi devlet hastanesi. Kadın Doğum doktorum ara verme 2 düzenli adet gördükten sonra başla dedi ama ben acele etmiyorum. Bu arada hacamat da yaptırıyorum.