Geçmiş olsun öncelikle. Ben cvs yaptirdim kurtajdan once, sonucu 3 haftada falan çıkmıştı. Onun dışında ekstra bir genetik özellikli yaptırmadım tanisi belliydi cunku. 2 temmuzda kurtaj olmustum 28 agustosta ilk adetimi oldum. Ilk 10 gun ara kanamalarim oldu sonra kesildi kanama geldiginde direkt regl olarak basladi. Ilk 2-3 ay rahim ic tabakasının hücre dokuları iliskiden sonra veya akinti seklinde hep döküldü bende. Doktorum rahim duvarin iyileşiyor ölü dokuları dışarı atıyor demisti. Ilk 4 ay cok şiddetli adet ağrılarım oldu. Ilk 3 ayinda korunduk sonrasında denemeye basladik. Kurtajdan 6bucuk ay sonra 7. Adet dongumden sonra da hamile kaldım