egeemomms
Başınız sağolsun.🙏
İlk kürtajı 12+3de oldum. Kalbi durmuş kızçemizin. Şehir hastanesine genetik birimine gittik ne pıhtılaşma ne genetik bakmadilar ilk gebelik diye. Biz 11. Haftada fetal dna vermiştik onun sonucunj bekleyin size yol gösterir dediler. Sonucu sağlıklı geldi kızımızın. Özele gittik perinatolojiye pıhtılaşma testi ve, afas antikor( antifosfolipid, antibeta, Antikardiyolipin) baktı. Pıhtılaşma da mthfr677 ve pai 4g5g geldi. Önemli değil dediler. 2 adet bekledim hamile kaldım. Tek yumurta ikizleri onlarda tedbir amaçlı kan sulandirici hap kullandım. Yine kalp atışı durdu ikisinin birden 10. Haftada.
Eşimle genetik testi aldilar bu sefer Şehir hastanesinde sonuç sağlıklı. 39 günde çıkmış
Romatolojite gittim ana antikor ve lupus bakildi sonuç temiz.
Tiroit temiz, hsg temiz. Bazı doktorlara göre pıhtılaşma var bazısına göre yok. Hamile kalmadan hap başladı doktorum kan sulandirici Hamile kalınca iğne kullanacağım inşallah.
İlk kürtajım da çok kanamam yoktu ama içeride biraz pihti kalmıştı perinatoloji doktoru dil altı verdi onla biraz daha kanama oldu toplam yaklaşık 3 hafta sürdü sanırım.
İkinci kürtaj ikiz gebelik ve hap kullandığım için zor oldu kanamam da çok oldu.