ben direkt kalbi durduğu için kürtaj oldum, kanamam neredeyse hiç olmadı. doktorum 1.5 ay korun sonra deneyebilirsin demişti ben tekrar 5 ay sonra hamile kaldım , ilk ve tek düşük olduğu için doktorlar genetik teste gerek yok normal kabul ediyoruz demişti biz yaptırmadık 🙏🏻 inşallah sonraki gebeliğinizi sağlıklı ve rahat yaşarsınız kendinizi toparladığınız zamanda 🙏🏻❤️ çok geçmiş olsun