Moz vallahi ben gece su gelmesiyle gittim, hemen doktoruma haber verildi ama saatler belli bir süre sonra gitti bende 😅 soruyorum ben kaçta doğuma girdim diye akşama doğru girdin diyorlar, yani mesai saatinde değildi ama doktoruma haber verildi ve onun söyledikleri yapıldı sabah da hastaneye gelince ilk iş benim yanıma gelmek oldu, açılmam çok fazla olsaydı gece de gelirdi doğuma