Derya2 ben devlet takipliyim arkadaşım tavsiyesiyle doktor buldum hep ona gittim doğum yaklaştıkça doktorum kendi söyledi ayların ilk haftaları ameliyatlarım oluyor seni öyle alıcam dedi bu arada ikinci sezeryan olucam bende devlet özel olarak değilde doktor gerçekten çok önemli özel gibi ilgileniyor bilgilendiriyor eşlede girebiliyorum bazı devlet hastanelerinde eş bile almıyorlar muanelere aynı anda 3 hasta alan doktorlar gördüm yani ben çok memenunum doktorumdan