Derya2 doktorundan emin ol ve öncesinde bunları doktorunla konuş bence, ben yaklaşık 4 sene önce doğum yaptım doktorum çok iyiydi herkese göre, ameliyathane iyiydi evet ama doğum sürecini iyi yönetemedi bebek de strese girdi bende, boşuna sancı çektim, ailelerimiz ısrar etmese hala durduracaktı suyum kalmamasına rağmen. Bebeği riske atmazlar ama doktorun ilgili iyi bir doktor olsun emin ol, benim ağzım yandı o yüzden tedirginim sanırım