ikiprensesannesi___ o zaman gidip bankadan çekiyorsunuz heralde tam bilgim yok ama bende bi kaç ay sonra başvuru yapacağım sonra kart veriliyor ve atm den de çekebiliyorsunuz sanırım ama başta halkbankasına gitmeniz lazım yada bankayı arayıp bilgi verirlerse o şekilde öğrenebilirsiniz