supermommss Havin49_ merhaba ne Zaman başvurdunuz bende 10 ocakta doğum yaptım bir haftada başvurduk ama msj gelmedı bize böyle
ikiprensesannesi___ lonelymom1 buda mesaj olarak mı geliyor ayriyetten peki uygulamada kabul edilmiştir yazıyo bende ödeme miktarı da yazıyor
lonelymom1 ikiprensesannesi___ başvuru yapınca böyle mesaj gelir sonra uygulamada kabul edilmişse para yatmış görünür
supermommss Havin49_ biz de 15 Ocak gibi filan yaptık başvuru ama hala alamadık uygulamada 26 şubat ödeme gözüküyor ama herhangi bir bilgi gelmedi
ikiprensesannesi___ Havin49_ e devletten doğum başvurusu yazıyor ya zaten başvuru yaptığın için direkt o sayfaya yönlendiriyor ordan bakabilirsin canım