supermommss ikiprensesannesi___ başvurunuz onaylandı diye mesaj geldi e-Devlet’e ama bu şekilde normal mesaj gelmedi bankadan alabilirsiniz diye bir de kartta çıkartmadık
supermommss Havin49_ biz de 15 Ocak gibi filan yaptık başvuru ama hala alamadık uygulamada 26 şubat ödeme gözüküyor ama herhangi bir bilgi gelmedi
lonelymom1 ikiprensesannesi___ başvuru yapınca böyle mesaj gelir sonra uygulamada kabul edilmişse para yatmış görünür
Havin49_ QueenBahar_ Bir 5001 de 1500 yatmış acaba neden bi seferlik 5 bin diğer aylar 1500 mü acaba ama üç çocuk var benim
QueenBahar_ Havin49_ canım senin 1500 alırsın demek ki bide 5 alacaksın 6 buçuk küsur alırsın bence öyle olur
Havin49_ QueenBahar_ ama çok saçma sonuçta 3 çocuk para veriyorlar ama oda saçma sapan şeyler yapıyorlar 1500 ne ya