bebee1 evet kuzum öyle olmuştu 🥰 ondan var yani bence bizzat kendim yasadim 😁 inanmayıp o gun 9 tane test yapmıştım tabi gun icinde yapınca cok da belli olmuyor😁 sen yarin yine sabah ilk idrarla yap cizgi gorursen kan ver kimyasal olur mu stresini yaşamak istemiyorum dersen adet zamanini bekle saglikla ilerlesin guzel yuksek beta gor insallah 🥰🥰❤️