Deletedmom_878 ben 3 ay önce 16 haftalık bebeğimi kaybettim. ❤️🩹 İlk reglimi gördükten sonra ovülasyon takibi yaptım genelde geç yumurtladığım için. Ovülasyona göre yumurtlama ve çatlamayı değerlendirdim bu ay. Tek folik asit kullandım 3 ay boyuncada.